واردات از چین Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

حمل بار از مبدا چین به ایران و امارات به صورت هوایی اکسپرس و دریایی

نام من، ایمیل، و وب سایت را در این مرورگر برای دفعه بعد که نظر میدهم ذخیره کنم.

_شما می‌توانید کالاهای اصل و خریداری شده از مراکز معتبر و معروف را از این کشور خارج کنید.

شما به راحتی می‌توانید کلیه محصولات مورد نظر خود را در هر یک از این سایت‌های چینی انتخاب کرده و مرحله‌ی خرید آن را به ما بسپارید. خرید از سایت های چینی به راحتی و با ضمانت سلامت کالا همراه با تحویل درب منزل توسط کاوان تامین انجام می‌شود.

ه عبارتی باید فکر نکنید چیزی رایگان حساب می کنند، به جز در صورتی که خرید زیادی انجام دهید. که هزینه های حمل در چشم نیابد در آن صورت هزینه حمل را به عهده می گیرند.

 با توجه به اینکه واردات کالا از چین و سفر به این کشور ممکن است، هزینه بسیار هنگفتی را برای شما در پی داشته باشد، شیوه خرید غیر حضوری روشی است که هزینه های شما را کمتر می کند.

امروزه یکی از پردرآمدترین تجارت‌ها در دنیا خرید محصولات مختلف از کشور چین و وارد کردن آن‌ها به ایران می‌‌باشد، میزان سود هر یک از اقلام لیست کالاهای وارداتی از چین متفاوت است،‌ با توجه به اینکه نمی‌توانیم بگوییم کدام کالاها سود بیشتر یا کمتری دارند، اما می‌توانیم پیشنهاد‌ها و کالاهای خاصی را برای خرید با سرمایه کم از چین به شما پیشنهاد دهیم.

با توجه به تمامی این مشکلات خرید غیر حضوری از تولید کنندگان و تامین کنندگان معتبر می‌تواند شما را برای شروع یک بیزینس موفق همراهی کند. اگر تاکنون چندبار قصد خرید عمده از چین را داشته‌اید، اما تلاشی برای اینکار نکرده‌اید، ما به شما در داشتن تجربه‌ی مطمئن و با کیفیت کمک خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص هزینه خرید از چین و تحویل در ایران با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۹۴۹ تماس بگیرید یا فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید.

ارزآسیااسلایدرحمل و نقلقانون گذاری حمل کالا از چین به ایران

استفاده از مطالب وبسایت اینترنتی کاوان تامین فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع more info بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کاوان تامین می‌باشد.

برای شرکت در دوره آموزش واردات تا کسب درآمد بالا با وانیکس و معرفی بهترین و پرسودترین کالاها برای واردات کلیک کنید

تفاوت کار با وانیکس این است که این شرکت بازرگانی برای گارانتی به مشتریان خود چک تضمین می هد.

آیین‌نامه‌های وارداتی را برررسی کنید و با کارگذاران دولتی در این زمینه آشنا شوید.

اگر به فکر خرید جزئی از چین هستید و نمی‌دانید چه محصولی را انتخاب کنید، ما به شما در راستای انتخاب بهترین کالا برای واردات از چین کمک خواهیم کرد. قبل از هر چیزی به نکات زیر برای ثبت سفارش‌های خود توجه کنید، محصولاتی که قصد سفارش آن‌‌ها را دارید، ساده، خلاقانه، کم هزینه، دارای تقاضای بالا، راحت برای استفاده، حاشیه سود بالا و پتانسیل فروش بالا داشته باشند. اولین دسته‌ی کالایی بسیار محبوب برای خرید به صورت جزئی از چین در کالاهای مختلف ابزارهایی هستند که برای بقای انسان استفاده می‌شوند، دومین گروه کالایی دسته‌ی محصولاتی هستند که به صورت روزمره مجبور به استفاده از آن‌‌ها هستیم، سومین دسته‌، محصولاتی هستند که برای تفریحات و خوشگذرانی‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود، چهارمین انتخاب که یکی از مهم‌ترین گروه‌های کالایی بوده و هست محصولاتی که در استفاده از کالاهای هوشمند مثل تلفن‌همراه، لپ‌تاپ، تبلت و … به ما کمک می‌کنند و در نهایت پنجمین پیشنهاد برای کالاهای پرسود محصولاتی است، که افراد را در داشتن یک زندگی راحت‌تر یاری می‌کند.

Report this wiki page